سوالات متداول
ثبتنام و حساب کاربری
شماره موبایل خود را در فرم ورود وارد و ارسال کنید، یک کد موقت به شماره موبایل شما ارسال می شود. پس از دریافت کد موقت، آن را در فرم ورود وارد کنید.
با وارد کردن صحیح کد، به سامانه دسترسی پیدا میکنید و ثبتنام شما بهطور خودکار انجام میشود.
به این ترتیب، فرآیند ثبتنام به سادگی و با استفاده از شماره موبایل انجام میشود.
واحد پشتیبانی تنسی بر کلیه مراحل فرآیند خرید و فروش، از زمان ثبت درخواست مشتری تا مرحله تحویل کالا، نظارت دقیق دارد. از اینرو، ثبتنام در سایت تنسی برای پیگیریهای آتی و بهرهمندی از خدمات کامل، کاملاً ضروری است.
پیگیری ارسال سفارش
بله، امکان خرید به عنوان مهمان وجود دارد، اما ثبتنام مزایای بیشتری مانند پیگیری سفارشات دارد.
با مراجعه به بخش “سفارشات من” در حساب کاربری یا وارد کردن کد رهگیری در صفحه پیگیری سفارش.
محصول را به سبد خرید اضافه کنید، آدرس و روش پرداخت را انتخاب کرده و سفارش را نهایی کنید.
بله، در صورت عدم ارسال سفارش، از بخش “سفارشات من” درخواست تغییر یا لغو دهید.
هزینه ارسال بر اساس وزن محصول، شهر مقصد و روش ارسال انتخابی محاسبه میشود.
خرید و پرداخت
پرداخت فقط از طریق درگاه پرداخت در تِنسی و انتقال بانکی پشتیبانی میشوند
بله، امکان پرداخت در محل برای برخی سفارشات وجود دارد
ابتدا از صحت اطلاعات کارت بانکی خود اطمینان حاصل کنید، سپس دوباره تلاش کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.
در مرحله پرداخت، کد تخفیف خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا تخفیف اعمال شود
ارسال و تحویل
معمولاً بین 2 تا 5 روز کاری بسته به شهر مقصد متفاوت است
خیر، تحویل در روز خاصی امکانپذیر نیست
بله، با استفاده از کد رهگیری میتوانید سفارش خود را پیگیری کنید
هزینه ارسال بر اساس وزن سفارش و شهر مقصد محاسبه میشود
بازگرداندن کالا و گارانتی
با مراجعه به بخش “شرایط عودت کالا” ، درخواست مرجوعی را ثبت کنید.
کالا باید در شرایط اولیه، با بستهبندی سالم و همراه فاکتور خرید بازگردانده شود.
با پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست بازگرداندن یا تعویض کالا را ثبت کنید.
تخفیفها و پیشنهادات ویژه
با عضویت در خبرنامه سایت یا دنبال کردن صفحات اجتماعی ما از آخرین تخفیفها مطلع شوید.
خیر، در هر سفارش فقط میتوان از یک کد تخفیف استفاده کرد.
کدهای تخفیف معمولاً برای خریدهای بالای مبلغ مشخصی اعمال میشوند و تاریخ انقضا دارند. شرایط دقیق در صفحه کد تخفیف ذکر شده است.
مربوط به محصولات
در صفحه دستهبندی محصولات، از فیلترهای موجود (مانند قیمت، برند، رنگ و…) استفاده کنید
پس از خرید و دریافت محصول، به صفحه محصول مراجعه کرده و بخش “ثبت نظر” را تکمیل کنید
بله، در صورت وجود محصولات پیشفروش، میتوانید از بخش مربوطه اقدام به خرید کنید
پشتیبانی و تماس
از طریق شماره تلفن یا چت آنلاین در سایت با پشتیبانی تماس بگیرید.
پشتیبانی سایت از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر در روزهای کاری فعال است.
از طریق فرم “تماس با ما” یا ارسال ایمیل به آدرس پشتیبانی، پیشنهاد یا انتقاد خود را ثبت کنید.
حریم خصوصی و امنیت
اطلاعات شما با استفاده از پروتکلهای امنیتی پیشرفته مانند SSL رمزگذاری و محافظت میشوند.
خیر، اطلاعات کارت بانکی شما در سایت ذخیره نمیشود و پرداختها از طریق درگاههای امن انجام میگیرد.
با انتخاب یک رمز عبور قوی و عدم اشتراکگذاری آن با دیگران، از حساب خود محافظت کنید.
سوالات متفرقه
از طریق بخش “فروشنده شوید” در سایت ثبت نام کرده و مدارک مورد نیاز را ارسال نمایید
بله، برای خرید عمده با پشتیبانی سایت تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق بخش “خرید عمده” ثبت کنید.